فردا دی ال دانلود رایگان فیلم سریال انیمیشن

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم از فردا دی ال. جدیدترین فیلم های خارجی

فردا دی ال دانلود رایگان فیلم سریال انیمیشن

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم از فردا دی ال. جدیدترین فیلم های خارجی

دانلود فیلم ونوم 2 2021

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳ ق.ظ

فیلم ونوم 2 2021

خلاصه داستان فیلم ونوم 2 2021

داستان این فیلم از این قرار است که «براک» سعی دارد با مصاحبه با قاتل زنجیره ای «کلتوس کسدی»، که میزبان یک هم زیست بیگانه مشابه ونوم به نام کارنیج می شود، زندگی حرفه ای خود را در روزنامه نگاری دوباره احیا کند...

بازیگران فیلم ونوم بگذارید کارنیج بیاید 2021

Tom Hardy، Woody Harrelson، tephen Graham، Michelle Williams، Naomie Harris، Reid Scott، Sean Delaney، Peggy Lu، illiam W. Barbour

درباره فیلم ونوم 2 2021

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (انگلیسی: Venom: Let There Be Carnage‎) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایهٔ شخصیت ونوم از مارول کامیکس است. تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با همکاری مشترک مارول و تنسنت پیکچرز است و عرضهٔ آن بر عهدهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ خواهد بود. در نظر گرفته شده‌است که دومین فیلم در جهان شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز و دنبالهٔ فیلم ونوم (۲۰۱۸) باشد. کارگردانی فیلم بر عهدهٔ اندی سرکیس از فیلم‌نامهٔ نوشتهٔ کلی مارسل است که بر پایهٔ داستانی با همکاری تام هاردی نوشته شده‌است. در این فیلم تام هاردی در نقش ونوم / ادی براک، در کنار میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، براک سعی دارد با مصاحبه با قاتل زنجیره‌ای کلتوس کسدی (هرلسون)، که میزبان یک هم‌زیست بیگانهٔ مشابهٔ ونوم به نام کارنیج می‌شود، زندگی کاری خود را در روزنامه‌نگاری دوباره احیا کند.

در نظر گرفته شده بود که ونوم آغازگر یک جهان مشترک جدید باشد. برنامه‌های دنبالهٔ آن در طول ساخت فیلم نخست آغاز شد. هرلسون برای حضور کوتاه در نقش کسادی در پایان فیلم ونوم با این هدف که برای فیلم دنباله، شخصیت شرور شود، انتخاب شد. کار رسمی ساخت این دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شد، و هاردی و هرلسون تأیید کردند که همراه با مارسل به عنوان نویسندهٔ فیلم بازگشته‌اند. سرکیس در ماه اوت به عنوان کارگردان استخدام شد، دلیل این امر تجربه کار با CGI و فناوری ضبط حرکت بود که قسمت مهمی در به تصویر کشیدن ونوم و کارنیج در فیلم بود. فیلم‌برداری در استودیوی لیوزدن در انگلیس از نوامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ و فیلم‌برداری اضافی در سان فرانسیسکو در فوریه انجام شد. عنوان فیلم در آوریل ۲۰۲۰ اعلام شد.

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید پس از تأخیر در تاریخ اولیه انتشار به دلیل دنیاگیری کووید-۱۹، قرار است در ۱ اکتبر ۲۰۲۱ به صورت سینمایی در ایالات متحده منتشر شود.

دانلود فیلم ونوم 2 2021 با دوبله فارسی